poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Potrzeba koloru

IMG_4445-1

Dzisiaj tak szybciutko, bo specjalnie wróciłam z działki ,żeby zdążyć zrobić coś w domu i w ogrodzie. Rano świeciło piękne słoneczko, a o szóstej, jakoś jeszcze było, stosunkowo mało komarów, więc z kawką wyszłam do ogrodu, robić wianuszek z jarzębiny. Kolory władzy tak mi dały do wiwatu przez cały tydzień, że nawet piżamkę w biało-granatowe paseczki wymieniłam na kolorową :) A w ciągu dnia królują moje ulubione zestawienia kolorystyczne! IMG_4416-1IMG_4440-1IMG_4473-1 IMG_4448-1

IMG_4444-1IMG_4485-2

Tak więc dzisiaj ..mało tekstu, dużo zdjęć i mnóstwo koloru :)

IMG_4453-1IMG_4449-1IMG_4431-1IMG_4446-1

IMG_4452-1 IMG_4451-1 IMG_4481-1IMG_4479-1IMG_4429-1IMG_4458-2

Pozdrawiam Was bardzo kolorowo i życzę pięknego dnia :)

43 komentarze:

Anek73 pisze...

Piękne kolory! Tez miałam etap czerwieni, a teraz odchodzę od dominujących wszystko brązów i wchodzę w granaty :) Granatowe i niebieskie wiatraki holenderskie - planuję pracownię w bieli i granacie :)

http://anek73.blox.pl

Agni pisze...

Jestes sliczna jak lalka ( kukla- jak mawiaja Grecy), a moze lepiej jak laleczka ( kuklica ) !!!

Anonimowy pisze...

Piękny wianuszek..soczysty kolorystycznie.
Ciekawe tylko, czy ciężko taki się kleci?? Bo jakoś odwagi nie mam, aby spróbować.
Pięknie kolorowo :-).

Pozdrowienia,

Monika

amaggie pisze...

Świetny lekki poranny pościk z mnóstwem... koloru w tle, ale na pierwszy plan wysunęła się rusałka ubrana w czerwone grochy :)

jadwiga pisze...

Piekna Pani w kolorach i wianek super, pozdrawiam
j

Mona pisze...

no proszę jak pieknie..miło popatrzec w ten swiateczny poniedziałek..:))Pozdrawiam

Magmark pisze...

Piękna czerwień i romantyczne kropeczki :) Super. Ostatnio kolory również mnie urzekły co opisałam w dzisiejszym poście na blogu - zapraszam http://ogrodymarkiewicz.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Dzień będzie piękny dzięki przecudnej urody widokom ogrodu, naczynek kropeczkowych i ich wyjątkowej właścicielki. Mnie pozostaje jedynie marzyć o ogrodzie ale nie poprzestaję na tym, bo mam zamiar te marzenia spełnić. Wiem że musi się udać.
Na razie ciasto ze śliwkami się piecze i zapach unosi się pod sufitem.

Pozdrawiamy letnio
Ola i Jacek

OLQA pisze...

pomijam milczeniem wszystkie rzeczywiści cudowne zdjęcia a zatrzymam się przy TWOICH portretach- co za wygląd a ta figura!!!!!tylko dlatego nie zazdroszczę bom z natury niezazdrosna:)

Mela pisze...

Bardzo ładne zdjęcia.
Kolor czerwony i ja lubię bo jest taki z pazurem i kokieteryjnie kobiecy.
Tobie w kapeluszu jest bardzo bardzo ładnie.

Alicja pisze...

Piekna z Ciebie kobieta..sliczny kapelusz urocze, kocisko,. super kolorowa zastawa..ladne zdjecia..pozdrawiam milo :)

Anonimowy pisze...

Naprawdę bardzo fajna z Pani babka :) Dużo pozytywnych emocji płynie z tego bloga, miło się czyta, jeszcze milej ogląda:)
Pozdrawiam ciepło!
Ala

Sylvia pisze...

biedroneczki są w kropeczki;)

An-na pisze...

Łał - nie wiem, co podziwiać - czy zastawę, kapelusz, jarzębinowy wieniec czy... modelkę! Cudna sesja i cudna czerwień. Kocham czerwień. Nawet w grochy!!

Myszka pisze...

:) Kolorowo i bardzo energetycznie:)

Tojav pisze...

Piękny jarzębinowy wianek. Pozdrawiam

Elliza pisze...

pieknie wygladasz. pozdrowienia

Qra Domowa pisze...

pieknie ci Elissko w czerwieni...u mnie w domu jej mało..moze nawet wcale....wianki też juz porobiłam...ale wokoło tak dużo jarzębiny.....,że może jeszcze sie skuszę??pozdrawiam

Teiwaz pisze...

Elisse
po prostu jarzębinowo- mochomorkowo, pięknie!!:)
Zapraszam do siebie, tam coś z czerwieni jest:))
Pozdrawiam serdecznie, optymizmu nieustającego życzę;)
K.

making baking and creating pisze...

Elisse jak ja się cieszę,że wróciłaś.BAAARDZO! Piękniejesz i nadal inspirujesz.Pozdrawiam.

lamika88 pisze...

Przepiękne zdjęcia:-) Masz fantastyczny kapelusz:-) Do twarzy Ci w groszkach;-)

Ania pisze...

Jakie piękne klimatyczne,świeże zdjęcia.Wianuszek mnie zachwycił,jak sądzisz,długo będzie "żywy"?

aldi pisze...

Uplotłaś śliczny wianuszek jarzębinowy, a w tych grochach wyglądasz cudnie. Bardzo żałuję że nie mogę namówić mojego Pana na przeprowadzkę do domku :((((((
pozdrawiam

Ola_83 pisze...

Kolorów potrzeba nam jak nic:) świetna stylizacja!
pozdrawiam!

Luna77 pisze...

Cudnie!

MagdaLena pisze...

:)) Buzia sama się uśmiecha! Czerwień to niezwykle pożądany kolor przez mnóstwo Kobiet! Pięknie się prezentujesz, bardzo energetycznie....i wielka prawda, kolor to wielka potrzeba, w różnych wersjach i o różnych porach naszej duszy. Druga część mojego komentarza to cyt.:

"Wyróżnionymi przeze mnie osobami będą dzisiaj te, do których najczęściej zaglądam, te, za sprawą których tyle się zmieniło we mnie, w moim domu i wzbogaciło w mojej duszy.

Dziękuję zatem ( pomijając blogi Gosi, których, zgodnie z zasadami, wyróżnić nie mogę) z całego serca :

1. Elisse z Utkane z Marzeń
2.Asi z Green Canoe
3.Pauli z Atelier Pauli
....."
Jeszcze raz dziękuję, trafiłam na Twojego bloga w czasie, kiedy był mi potrzebny do życia jego klimat - jak powietrze. Jeszcze wtedy nie wiedziałam, że oprócz takiej potrzeby łączy nas nieco więcej...


Ściskam Magda

Dendrobium pisze...

Cudne i energetyzujące fotki. Ślicznie na nich wyszłaś. Jarzębinowy wianek marzy mi się od tygodnia...
Pozdrawiam serdecznie!

Anonimowy pisze...

Kiedyś była moda na czerwony, szczególnie w kuchni; czewone zasłonki, czerwone obrusiki, serwetki, różne kuchenne gadżety (przede wszystkim plastikowe): sama miałam taką kuchnię jakoś tak na początku lat dziewięćdziesiątych. Ale po krótkim czase okazało się, że ten kolor okropnie mnie denerwuje, więc szybko z niego zrezygnowałam. Teraz od czasu do czasu wprowadzam czerwień, (w zdecydowanie mniejszej dawce), zwłaszcza wtedy, gdy odczuwam brak energii. U Ciebie jest to wszystko smakowicie skomponowane i pięknie wyważone - jak zwykle. I świetnie Ci w czerwonym!
Ninka.

ula pisze...

no niemożliwa jesteś,powiem Ci,taką damą o poranku to ja nigdy nie byłam i pewnie nie będę, skąd Ty masz na to siłę kochana??,no ale wszystko jasne, gdzieś upchnęłaś w kącie albo w przeciekającym stawie ze 20 swoich lat, bo laska z Ciebie że ho!!
tak trzymaj ;))

ANA pisze...

Ale biedroneczkowo, choć kropeczki białe.

ANA pisze...

Ale biedroneczkowo, choć kropeczki białe.

iwona-b-30 pisze...

Witaj, mam ochote powiedzieć, Biedronko! Bardzo patriotycznie dzisiaj :-)
Rozumiem dlaczego, bo jak ma sie przesyt jakiegoś koloru, to robimy zwrot w inny. Chociaż idąc w psychologię, można by się u Ciebie doszukiwać jakiejś agresji i złości.
Ja mam przesyt różowego. Wszyscy, licznie odwiedzający moją nowonarodzoną córeczkę, przynoszą coś różowego. Mam tak dość, że ubieram ją w żółty i niebieski.
Pozdrawiam cieplutko.
Iwona

joe pisze...

Alez radosnie i kolorowo.
Uwielbiam czerwien.
pozdrawiam-wierna czytelniczka

aagaa pisze...

Rewelacyjne,energetyczne kolorki!! Wyglądasz bosko!!!
Buziaki

Alina pisze...

Przeurocze zdjecia !
Kojarza mi sie ze swiezymi malinami, truskawkami i poziomkami,
prawie czuje ich zapach...!

jana277 pisze...

Bodky miluje moja dcéra. Bola nadšená týmito krásnymi fotkami.

Iza Jankowska pisze...

SIĘ nie dziwię chętce na kolory.Ten czerwony mocny,energetyczny,żywy-a groski kobiece i zalotne.Ładnie wygladasz.Elisse.Ja od 21 lat w białym kitlu w pracy i "bezpiecznych" butach-takie wymogi i o buncie nie ma mowy ,więc łączę się z Toba w bólu umundurowanych pod sznurek.

bozenas pisze...

Elisko,piękne zdjęcia:)nasączyłas i mnie kolorem:)ale a pro po wydaje mi się że zeszczuplałaś,czy to aby nie ta praca Cię tak wykańcza?:)Nie daj się:)Żadna praca nie jest warta zdrowia:)Dbaj o siebie:)))buziaczki:)))

makneta pisze...

Twoje zdjęcia jak zawsze urzekające.

Anonimowy pisze...

pięknie!! kubeczki mam nawet takie same!!
czytelniada.blox.pl

Aleja57 pisze...

Witaj :)
Twoje zdjęcia mnie oszałamiają...piękne kompozycje, nie mogłam przejść obojętnie...śliczne to wszytko :)
pozdrawiam Cię serdecznie Ania

Aleja57 pisze...

Witaj :)
Oszałamiają mnie Twoje zdjęcia, patrzę i patrzę i nie mogę przestać :)
pozdrawiam ania

JAGODZIANKA pisze...

Cudnie u Ciebie! Świetna sesja cała zakropkowana ;)


Pozdrawiam, Jagodzianka.