sobota, 9 kwietnia 2011

Wiosna , wiosna w koło …


Dodaj obraz

To nie krokusy czy przebiśniegi, ale właśnie fiołki są dla mnie pierwszą oznaką, takiej naprawdę rozpoczynającej się wiosny.Krokusy często kwitną już wtedy, kiedy jeszcze na dworze leży śnieg i jest zimno, a fiołki…jak zakwitną, to wiem już ,że za chwilkę zazieleni się trawa, drzewa otulą się zieloną mgiełką, pokażą się szafirki, rozchylą główki wszystkie tulipany, zaczną kwitnąć bzy i jabłonie.

IMG_0924-1IMG_0930-1IMG_0932-1IMG_0920-1 IMG_0944-1IMG_0928-1 IMG_0942-1IMG_0938-1

wiosna1-1

33 komentarze:

agi_78 pisze...

Piękne aranżacje :) Piękny dom. Wciąż jestem pod jego wrażeniem :)
Pozdrawiam

gosia pisze...

pięne są fiołki,myślałam właśnie o nich,ale nie mogę ich dostać nigdzie w sklepie.
pamiętam jak rosły koło domu ,gdy byłam mała.
pozdrawiam :)

ewamaison pisze...

czuć święta u Ciebie, jak zwykle pięknie się wszystko komponuje !!!! pozdrawiam, ewa

Anabel pisze...

Ach, jak cudnie! Prawdziwą wiosnę masz w domu :) Też bardzo lubię fiołki, są takie delikatne a przy tym kolor mają intensywny. Ślicznie wyglądają w dzbanuszku z Chodzieży :)

Myszka pisze...

Elise, piękne dekoracje!!! Bardzo wdzięczne:)

♥laurentino pisze...

Śliczne te wiosenne aranżacje ;)
Pozdrawiam cieplutko ;)

AgaStudio pisze...

Ślicznie i nastrojowo.

Iwona pisze...

Piękne aranżacje tworzysz Elisko, zawsze są świetnie skomponowane. Masz wspaniały dar który przekłada się na wszystko co stworzysz.Twoje pomysły są niespożyte, i co najważniejsze zawsze praktyczne. Fiołki cudowne i takie romantyczne. Dzięki za wspaniały blog.
Pozdrowienia.Iwona.

gocha pisze...

Przepiękne kompozycje i zdjęcia - miło popatrzeć i oko nacieszyć :)

Kate pisze...

eh../ piekne zdjęcia...zaraz się rozmazyłam;)Pozdrawiam;)

Jowi pisze...

Piękne kompozycje i zdjęcia.

Alicja pisze...

Wlasnie..fiolki sa zwiastunami pelnej wiosny..ale w kwiaciarnaich wciaz ich nie ma a u ciebie pieknie sie paraduja.)

vamparine pisze...

witam,

Czy jestem pierwsza. Dzieki tobie zrobilam sie wrazliwsza na wszelkie dekoracje. Dzsiaj bylam w kwaciarni i czulam sie jak u ciebie w domu. Takie piekne koszyczki, wianuszki i kompozycje...ehhh

NaszeAtelier pisze...

Bardzo nastrojowo ..... pięknie ;)

Yrsa pisze...

Witaj Elisse!
też dzisiaj wyszłam do ogrodu / nareszcie przestało wiać / i zobaczyłam całe mnóstwo fiołków , samosiejki co roku jest ich więcej , rosną w trawie w idealnej zgodzie ze stokrotkami . Teraz na dole jest zielono- niebiesko-biało , a wyżej żółto - biało bo kwitnie forsycja i morela .
Lubię Twoje kompozycje , ta też mi się podoba ,poidełko w charakterze świecznika i gniazdka zarazem , a w dodatku ta piękna kolorystyka - jest idealnie .
Pozdrawiam -Yrsa

brydzia pisze...

Dekoracje piękne - romantyczne i delkatne !!! a fiołki i ja też kocham:)
Pozdrawiam serdecznie:)

Kasia pisze...

ojej, ale w koło zielono i wiosennie ;-)))

Pozdrawiam serdecznie ;-)))

Lusi pisze...

Cudnie pachnie Twój post fiołkami:-) Śliczne dekoracje!
Pozdrawiam
Lusi

Jomo pisze...

Fiołkowo mi! Zaraz może jaśmin zakwitnie... :)

aagaa pisze...

Piękne wiosenne aranżacje..
Pozdrowionka

Anonimowy pisze...

miałam dziś piękny dzień... dostałam link to Twojego bloga od znajomej, przeczytałam od deski do deski. Dziękuję.
gosikbaum

Anonimowy pisze...

Cieszę się że wróciłaś.Ja też uwielbiam fiołki.Kiedyś zawsze ubierałam nimi święconkę.To są niezapomniane chwile.Pozdrawiam serdecznie dootanes.

Qra Domowa pisze...

do mojego domu prowadzi niezbyt urodziwa uliczka...fabryczka z prawej,fabryczka z lewej......i nagle na poboczu-na skarpie pole fiolkowe...nie mogę sie go co roku doczekac...pozdrawiam i zapraszam na candy-wiosenne nowalijki:)...jak zwykle cudne zdjecia!!

Bellisima pisze...

Pieknie jak zwykle u Ciebie:):):) i ja poczynilam juz na swieta pisanki koronkowe:)zapraszam do mnie:) Pozdrowienia serdeczne z cieplutkiego i slonecznego Krakowa:)

agea pisze...

piękne dekoracje, piękne fotografie:)

ALEXA pisze...

Wprowadziłaś mnie Kochana w taki spokój i błogostan, że zaraz...
Nie, nie zasnę :) ale mam ochotę na mały spacer z pieskami :)
Serdecznie pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Elisse, fajne fiołkowe aranżacje /ciekawe miejsce dla tworzonych w ciemnościach ptaszków/.Ty powinnas mieć odgórny nakaz codziennego pisania - na mnie ma ono działanie terapeutyczne zarówno na skołatane nerwy jak i przepracowane ciało:). Pozdrawiam serdecznie z Olsztyna.

Penelopa pisze...

Bardzo lubię fiołki, ich delikatność i niepozorną wielkość.
Tej wiosny u Ciebie pierwszymi się zachwycam.
Pozdrawiam Cię wiosennie :)

Ma Altoastral pisze...

Love your site!Lovely photos!You're great!
Thank you for your kindness in sharing!Much appreciated! =)
Greetings from Brazil. <3

jadwiga pisze...

Kiedys fiołki były sprzedawane na ulicach Warszawy, przekupki przysiadały na kawałku deski i proponowały pierwsze oznaki wiosny fiołki, teraz nie ma przekupek i fiołków,
j

słodko- słony blog pisze...

wspaniałe dekoracje :) i ten fiolet :) pozdrawiam

Marina pisze...

У вас очень красиво!!!!

Olga pisze...

Witam,
Obserwuję tego bloga od dawna. Przepiękne klimaty, zdjęcia, nastrój.
Zapraszam do wizyty u mnie - www.arterustica.pl
Może się spodoba ?
Pozdrawiam
Olga