czwartek, 5 maja 2011

Pojemniczki – posty zalegle cz. IV


Czuje sie jak analfabeta, wiec nie bede pisac …trafia mnie…tu mial byc usmiech, ale wyglada tak Ł========.Klawiatura dziala , ale inaczej, dziekuje Wam za dobre checi, ale chzba kupie laptopa, bo nie wytrzymuje juz nerwowo Ł============= + usmiech znaczy byl. Skomplikowane to, zamiast z jest y, zamiast y +z..jesssuuuuu..zdjecia zalegle byly, ale bez tekstu.Porzadek zrobilam w drutach i szydelkach i w koncu dorobilam pojemniczki. Problem nie tkwi w klawiaturze, ale w komputerze. Nie mam zdrowia pisac, to nie na moje nerwy , wiec pa Ł====================== A jak zrobic rozcyki pokaze jak klawiaturze sie polepsyz. Ha, ha…zmykam bo oszaleje ya chwilke Ł===========

IMG_1683-1IMG_1676-1

IMG_1684-1 IMG_1690-1 IMG_1682-1IMG_1685-1

46 komentarzy:

agnicy pisze...

Elisse, kup !!!!!

skrzatka pisze...

Nacisnęłaś niechcący łącznie lewy shift i ctrl, naciśnij jeszcze raz i klawiatura wróci do dawnego ustawienia

Elisse pisze...

Agnicy+ kupie, bo nie mam sily,
Skrzatko+ niestety, ale dalej jest tak samo, a juy sie ucieszylam.

Aga pisze...

Piękne masz tulipany, cudne!

Pudełka bardzo delikatne
pozdrawiam

TheElatha pisze...

Pojemniczki bardzo zgrabne. Mimo trudności rozpędziłaś się z zaległymi postami, a w każdym same cudownieńka.

PS
Według mojej wiedzy i doświadczenia ctrl+shift powinno pomóc. Szkoda, że nie zadziałało:(

asica.p pisze...

jak scrapowo sie zrobiło
:*

Balbina pisze...

nacisnęłaś po prostu razem shift i ctr

Balbina pisze...

przeczytałam komentarze nie plus jako nak + tylko razem je wciśnij albo zmienił Ci się język, musisz zmienić na język polski programisty

krysia_m pisze...

Jak nie masz osobistego informatyka jak ja i ciągle robisz wszystko w biegu to najwyższa pora kupić nowy komputer, bo chciałabym byś nie znikła na dłużej.Pozdrawiam.

Gosia M. pisze...

wciśnij razem lewy ctrl i shift to klawiatura będzie miała prawidłowe litery.

Tuome pisze...

to spróbuj ręcznie przestawić język na angielski (bo po prostu klawiatura przestawiła ci się na polską) - koło zegarka powinnaś mieć granatowy znaczek PL, trzeba go kliknąć i przestawić na EN (czasem tak kilka razy trzeba, zanim załapie)...

a pojemniczki śliczne, pozazdrościłam :P tulipanów również :D

Darhena pisze...

A moze trzeba zmienic jezyk na jezyk polski programisty? W panelu sterowania oczywiscie :)

Myśli krzyżykiem pisane pisze...

hej, na dole w pasku po prawej stronie masz - w każdym bądź razie powinnaś mieć zegarek i dalej idąc do prawej PL i klawiaturkę. i tam wciśnij ją i ustaw język polski programisty. powinno być ok.

Anonimowy pisze...

Lewy alt i shift I niech moc będzie z Tobą!

Anonimowy pisze...

U dołu masz obrazek z klawiaturą PL plus kanciasty plemnik. Kliknij i ustaw "polski programisty".

malgorzata pisze...

Kapitalny pomysł na przechowywaniem drutów i szydełek i innych długich narzędzi pracy twórczej np: pędzelków. Z "laptopkiem" to posty będziesz mogła pisać w ogrodzie, na bieżąco pokazując co się właśnie rozwinęło, albo w kuchni a my prawie poczujemy te aromaty.

Ma Altoastral pisze...

Lovely photos!
Thank you for sharing! =)

Agnieszka pisze...

Wejdź w "panel sterowania => opcje regionalne i językowe" i usuń wszystkie języki poza "Polski programisty" - jeśli z nich nie musisz oczywiście korzystać.

Anonimowy pisze...

Cuda, cuda, cuda...jak zwykle u Ciebie. A na róże z poprzedniego posta też się nabrałam. Świetnie sobie radzisz z barwieniem kwiatów - zauważyłam to już przy piwoniach. Pojemniczki super!
Ninka.

Nadya pisze...

Trzymaj Shift i trzy razy Ctrl. U mnie działa. Serio :)

with love pisze...

cudny ten Twój 'przydasiowy' zestaw w moich ulubionych pastelach :)
i jeszcze Ikeowy wazony, który ubustwiam

Ata pisze...

Czyli w DOS'ie działasz.
Komp się cofnął w rozwoju - nieszczęsny...

OLQA pisze...

przestawił Ci się języka z "polski programisty" na polski 214- trzeba przeklikać w ikonce z klawiaturą ( chyba:)a przechowajki - cudne!

aagaa pisze...

Elizuś piękny ten post.I ten poprzedni-różowy!Robisz piękne aranżacje i mistrzowskie zdjęcia!!!

ika pisze...

Elisse, najedź na znaczek klawiatury w prawym dolnym rogu na pasku zadań, naciśnij lewym przyciskiem myszy i zmień na "Polski (programisty)" bo teraz pewnie masz zaznaczony "Polski(214)" powinno wszystko wrócić do normy :)
Pozdrawiam i powodzenia!

jadwiga pisze...

a co sie martwić !!!
i po co, jak mi sie tak robi, że zamiast y mam z to zamykam komputer i jeszcze raz odpalam, pozdrawiam
jadwiga

Nicky pisze...

Pudełka świetne :)-wszystko uporządkowane. hmm co do klawiatury masz taką jaką kiedyś chciałam (pisałam kiedyś na maszynie i tam jest odwrotnie) Ale potem doszłam do wniosku, że lepiej przestawić się na kompa, bo jest wszędzie i w pracy :).
Dlatego naprawdę Cię rozumiem, bo sama przez to przechodziłam , współczuję jak se to przypomnę :(((
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

hejo, fantastyczny pomysł na ukrycie drutów, szydełek i innych cudaków.Kupuję go!Róże w poprzednim poście niewiarygodnie realne:) Pozdrawiam z Olsztyna.

donka66 pisze...

Piękne i bardzo praktyczne te pudełka :) Ale naj naj sa tulipany - bajeczne! I zazdroszczę zwierzyńca :)

Nela pisze...

Podziwiam, że jesteś twórcza, nawet jak wszystko wydaje się być przeciwko Tobie:) Butelki błękitne są cudne, podobnie rzecz ma się z pojemnikami:)

Sarenzir pisze...

Kup sobie laptopa, kup :) Chociaż teraz stacjonarne komputery też są już w przystępnych cenach :) a na dane - np jakiś dysk zewnętrzny :)
Bardzo fajne te pudełeczka.. co prawda ja na drutach nie robię ( kiedyś umiałam, ale jakoś nie wciągnęło mnie ) za to szydełka jak najbardziej :D

labarnerie pisze...

Jesteś niesamowita :))) ... pisałam Ci to już kiedyś? ;) ... kup laptopa i po bólu ... chociaż ja wiem, że Ty uparta kobieta jesteś i perfekcjonistka - dlatego tak walczysz z tym komputerem ... odpuść już może i oddaj się przyjemnościom :))) Buziak wielki przesyłam ... pojemniczki są super - słodkie takie, a przechowują ... noooo, niebezpieczne gadżety ;)

JOASIA pisze...

jeśli tak sie dzieje z klawiaturą, to trzeba jednoczesnie przycisnąć lewy shift + crl ale kilkakrotnie u mnie po jednym razie też nie działa ( byc może nie cisnę jednoczesnie )

iwona-b-30 pisze...

Ja też jestem za kupnem nowego. Wydatek spory, ale ile szczęścia dla mas (nas) :-)
Pozdrawiam, w ten nareszcie słoneczny majowy dzień!
Iwona

Mirelka pisze...

własnie miałam poradzić to co skrzatka lewy shift i ctrl:)
No cóż ważne że piszesz :):):) Pojemniczki bajeczne, po czym te puszki??

Dendrobium pisze...

Niemniej jednak, fotki cudne i super pomysł (i wykonanie) na tuby-pojemniki do przechowywania kobiecych zabawek:)
Pozdrawiam

malgotosca pisze...

Hmm, też chciałam Ci poradzić jednoczesne wciśnięcie tych klawiszy, bo widać ewidentnie zamieniłaś klawiaturę na bodajże niemiecką. Przy okazji pierwszego odezwania się (czytam i podziwiam regularnie) pozdrawiam słonecznie :)

Pony Flo. pisze...

Odszukaj ikonkę ze znakiem PL, i sprawdź czy masz ustawiony; język polski programisty. Bo taki powinien być wybrany. Wtedy będzie oki;)
Mam nadzieję, oczywiście...
Pozdrawiam!
Kasia

Anonimowy pisze...

Witam! Moja Droga odkryłam Twój blog przypadkiem :) Muszę przyznać, że jest niesamowicie inspirujący :)
Myślę, że w przyszłości przy urządzaniu mojego mieszkanka (odbiór na początku 2012 roku) wiele pomysłowi wykorzystam. DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ KOLEJNYCH TWÓRCZYCH POMYSŁÓW.
Izabela z Lublina

bozenas pisze...

Elissko kup sobie nowy komputer,albo zrobimy zrzutkę:))))bo ja nie wyobrażam sobie blogowania bez Ciebie:))a na razie spróbuj w prawym dolnym rogu na listwie znaleźc język i włączyc polski:)może pomoże :)))

Green Canoe pisze...

A ja to Ci buziaki wysyłam. Wielkie:)

Jomo pisze...

Ja mam 3 szydełka ale też pojemnik sobie sprawię, dla polepszenia humoru :)
Zdjęcia, jak zwykle cudne :]
Ciepło pozdrawiam!!!

IQ7 pisze...

Czasem trzeba zresetować komputer, chociaż niektórzy odradzają... ja ten chwyt czasem muszę zastosować i działa. Jestem u Ciebie pierwszy raz ale bardzo mi się tutaj podoba. Pomysł na ozdobne pudełka śliczny. Pozdrawiam i powodzenia z klawiaturą:)

Jolanna pisze...

Współczuję problemów ! Ja mam kłopoty z internetem i wiem jak to szlag może człowieka trafić :)
Cudowne pojemniki poczyniłaś, a i zdjęcia w błękitach i z różami uwodzą wdziękiem... piękne.
Ściskam.

Annika Christensen pisze...

Lovely things yor show us.
Hugs
Annika

postman_shoes pisze...

przytrzymaj lewy control i naciśnij lewy shift. Powinno działać.