niedziela, maja 01, 2011

Dekoracja stołu wielkanocnego czyli zaczynamy cykl – posty zaległe cz. I :)


Jakiś czas temu napisała do mnie przemiła Pani Krysia, zapraszając do współpracy. Pan Marcin Budynek którego z pewnością większość zna, z programu pierwszego TVP serwował przepyszne, wielkanocne potrawy , natomiast ja, zajęłam się stroną …he, he…artystyczno wizualną :)

IMG_1257-1IMG_1251-2 IMG_1250-1

IMG_1274-2

IMG_1317-1 IMG_1315-1

IMG_1295-1

Niemałe zainteresowanie wzbudziły serwetniki z rolek papieru toaletowego :)))Nawet parę osób pytało się, czy skończyłam może ASP:))) Wątpię co prawda, żeby na ASP nauczali do czego może się przydać rolka z papieru, ale moja próżność została mile połechtana:)

IMG_1311-1 IMG_1309-1

Po części oficjalnej , przyszedł czas na rozmowy, pytania i pamiątkowe zdjęcia. Ogólnie, pomimo dużej ilości osób, było kameralnie, troszkę domowo, miło i sympatycznie- za co serdecznie chciałam Wszystkim podziękować :)

Ostatnio zaktualizowane-1 IMG_1301-1IMG_1308-1 IMG_1299-1 IMG_1256-1

IMG_1452-1 Tytułem wyjaśnienia.:bardzo dziękuję Wam za wszystkie maile, propozycje, namiary na komputerowych magików i za chęć pomocy. Nie mogłam odpowiedzieć, bo…nie działa klawiatura, za to widziałam swój blog i komentarze…co prawda na pasku bocznym, zamiast mnie i Miśka, była Pati z psem i jej kolekcja młynków ( jeśli ktoś jeszcze ma ochotę na odwiedziny- zapraszam :)))) , a komentarze były rozjechane, ale mogłam czytać…a to już coś. Dzisiaj klawiatura już działa, za to brak połączenia z internetem, więc znowu nie mogę odpisać, a piszę sobie ot tak, bo WLW się uruchomił, może kiedyś opublikuję :))). Jeśli chodzi o komputer , to w najbliższym okresie powinno się wyjaśnić co dalej….

P.S . 29. 04 -Cud jakiś , zadziałało dzisiaj wszystko, więc biegiem publikuję:) Trzymajcie kciuki,żeby już tak zostało! Pozdrawiam Was cieplutko .

P.S 1 . Cud się skończył . W momencie publikacji przestał znowu działać internet :( He, he…nawet zaczyna mnie to bawić , czuję się jak badacz, zapisujący spostrzeżenia. Tytuł pracy : badania przeprowadzane na złomie komputerowym :)))

P.S 2. 01 .05- Ooooo…działa,chyba znowu wszystko! Ciekawe czy przejdzie post ?

A jak się uda, to :

wiosna4-1

48 komentarzy:

  1. HA! Chyba się udało- ja widzę:)))Mam nadzieję,że Wy też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj udało:) Jak ja rozumiem Twoje problemy z komputerem. Mój "dziadek" też mi podobne cuda wyprawia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też widzę :) Przecudne dekoracje :) Mam nadzieję, że te kłopoty z komputerem szybko się skończą :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja tez widzę ! Gratuluje pięknych kompozycji..a co do komputera..no cóz ,,kobiecy upór wszystko pokona !! " :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, widać ;-)
    Piękne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  6. HA! też cię widzę! nie dość że utalentowana, to jeszcze sławna!!! :) Myślę, ze jakbyś powiedziała że ukończyłaś ASP to nikt by nawet tego nie zakwestionował :) "Po czynach ją poznacie ":)) Jakiś czas zbierałam wkładki od rolek, czekałam na inspirację. Teraz muszę znowu nazbierać, serwtniki w sam raz na piknikowy stół ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało sie udało-gratulacje prezentacji i miłego dnia.
    Buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja widzę:)śliczne dekoracje utalentowanej Elisse.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko działa. Wspaniały post! Stół nakryty urzekająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Noo. to dobre wieści ale działo się u Ciebie, jak wielkanocnie i kolorowo :), nawet jaja w kolorze bratków, i miałaś widzę co robić, fajne doświadczenie i zabawa przy aranżacji
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że się udało. Oby więcej takich "cudów". :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało się!!!!!!!!!
    Co mnie osobiście bardzo cieszy, bo lubię do Ciebie zaglądać.
    Gratuluję z całego serca "gościnnych występów";-)
    Cudne są te Twoje dekoracje.
    A serwetnikami z rolek po papierze toaletowym zachwyciłam się już dawno.
    Nawet sama zamierzam podobne popełnić, oczywiście jeśli nie opatentowałaś projektu;-)
    Buziaki wiosenne ślę i czekam niecierpliwie na Twoje kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  13. widać, widać i to bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udało się!!:O)
    Ja też widzę!Wspaniałe dekoracje!!
    Pozdrawiam ciepło!
    J:O)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, widzę i gratuluję :)) aż żałuję, że nie oglądam tv ;-)
    Pomysł na serwetniki z rolek po papierze toaletowym jest super:)
    Bardzo ładnie się zaprezentowałaś, a dekoracje stołu bardzo sielskie, świąteczne i wiosenne :)

    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  16. widzimy widzimy:) cudne dekoracje. Gratuluję udanej współpracy

    OdpowiedzUsuń
  17. Udało się i bardzo mnie to cieszy, bo piękną niespodziankę pokazałaś.
    Super!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Pani, bardzo !!!!! Aneta

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne dekoracje, już wyobrażam sobie Twój stół świąteczny. Oby komputer działaj jak trzeba, bo czekamy na cdn dekoracji
    pozdrawiam majowo

    OdpowiedzUsuń
  20. Hihihi..masz sie z tym kompem..ja tam wsyztko widze , czytam i komentuje..fajny program zrobiliscie. widac tu pelno handmade a jak ladnie i kolorowo..pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  21. a tez widze i to w Wenezueli!wiec dziala! jestem pelna zachwytu nad Twoja bezgraniczna kreatywnoscia..gratuluje! podgalam Twoj blog od dawna, a teraz zalozylam swoj
    www.i-tu-i-tam.blogspot.com
    pozdrawiam serdecznie grazyna

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest super.. jak zawsze:)
    ..i czekam na więcej!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ha! udało się widać!!!!!Wielkie gratulacje,stół przepiękny.(gdzie można kupić takie szklane cuda)

    OdpowiedzUsuń
  25. Elisko,wyrosła nam medialna gwiazda:)))świetnie wyglądasz,pięknie udekorowałaś stół.Pokaż bliżej te świeczniki z rolek:)bo Twoje brykiety już robiłam do palenia w kominku:))))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wyróżnienia!Twoje dekorację zawsze zachwycają!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! To super, że zauważają i doceniają Twój niewątpliwy talent do upiększania świata. Ja zawsze z przyjemnością oglądam Twoje aranżacje. Często też są dla mnie motywacją, żeby wziąć się do roboty. Pozdrawiam majowo! Iwona
    p.s. piszę już 3 komentarz, bo mam problem z internetem. ciekawe co wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzimy, widzimy :))
    Gratuluję serdecznie, piękne dekoracje, pozdrawiam cieplutko
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę się, że się udało bo można tyle wspaniałości zobaczyć. Gratuluję!
    Wszystko przepiękne.
    Zapraszam do siebie na majowo piknikowy konkurs
    http://domowyzakatek.blogspot.com/2011/05/piknikowy-konkurs-i-przepis-na-paluszki.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cieszę się że wróciłaś.Uwielbiam tu zaglądać.Pozdrawiam dorotanes.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak też widzimy;-)Piękne dekoracje świąteczne i piękne zdjęcia.
    Bardzo dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Udało się:) ...widzę piękności same i pyszności jak zawsze, a do tego same uśmiechnięte buzki. Super, niezapomniane przeżycie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. My też widzimy. Mam pytanie: czy Ty pracujesz zawodowo? bo robisz tyle rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  34. Elisse, wszystko ładne, a nawet śliczne, ale naprawdę piękna dekoracja to ta z kotem nad wodą. Jasne!
    Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo sie cieszę, że mogę u Ciebie gościć i znów nacieszyć oko.
    Podziwiam. Chyle czoła!
    A przygody z komputerem również miewam..., bo to staruszek podarowany na przeżywanie spokojnej emerytury u nas:-)
    Pozdrawiam
    Asiami

    OdpowiedzUsuń
  36. Z całym szacunkiem do Pana Marcina, szkoda tylko ,że odstąpili Ci ,,działkę ,,artystyczną ;)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoja fanka :)2 maja 2011 09:19

    Ja widzę :) cieszę się i czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  38. A jakim trafem ja u ciebie na blogu???? Ale misz masz??? Trzynan kciuki za pomyslne naprawienie sprzetu bo smutno jak cie nie ma.pozdro.

    P.S.Nic sie nie dzieje bez przyczyny::))

    OdpowiedzUsuń
  39. My też:) gratuluję udanej imprezy!! A studenci ASP mogliby się od ciebie uczyć jak tworzyć rzeczy użyteczne i piękne, a nie jakieś wydumane abstrakcje:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę cię :):):) Fajnie, że jesteś może tak zostanie ;) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej, Elisse.!:) Jaka jestem dumna z Ciebie i z siebie, że Cie znam:)
    Tylko nie wiem czy ten komentarz się ukarze, bo coś brakuje..
    A może to mój staruszek się "kończy...".
    Tylko nie to!!!! Nie daj Boże, bo jak to będzie bez Twojego bloga. Zaglądam tu codziennie. :))))
    POzdrawiam :) Agata

    OdpowiedzUsuń
  42. z tymi komputerami to właśnie tak jest, u mnie też ciągle jakieś perypetie. Z tym, że ja podchodzę do tego z dużo mniejszym dystansem. Robię się czerwona i żyłka pulsuje na skroni;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję! Pomysłowo udekorowałaś stół. Cieszę się, że Twój talent wypływa na szerokie wody.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. :)))Ależ się cieszę,że widzicie :) Ja zobaczyłam i znowu zniknęło mi wszystko , aż do wczoraj wieczorem, nie widziałam już nic :(
    Ale znowu widzę, więc korzystając z okazji od razu odpisuję i publikuję komentarze.
    He, he...cieszę się,ze się Wam podoba, ale to nie ja w tej telewizji byłam , z telewizji jest po prostu Pan Marcin :)))
    A jeśli chodzi o pracę- to pracuję zawodowo, choć teraz zdecydowanie mniej niż kiedyś, i szczerze mówiąc się rozleniwiłam i właśnie chyba teraz jak mam więcej czasu, robię mniej niż jak go nie miałam w ogóle.
    A pojemniki kupiłam już dawno temu,teraz niestety już nie ma - więc nie pomogę :(

    Pozdrawiam Was cieplutko i bardzo dziękuję za tyle miłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje ! I dziekuje za to co robisz, uwielbiam tu zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Elizuś,piękne dekoracje! Serdecznie Ci gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Utkane z marzeń , Blogger