czwartek, sierpnia 19, 2010

Jabłkobranie

Wpadłam tylko na małą chwileczkę,w przerwie między lepieniem pierogów, a robieniem paluszków serowych:) W sobotę wyprawiamy urodziny, a mnie jutro, dosyć niespodziewanie wypadła wizyta w szpitalu , więc cały dzień będzie w plecy. W  związku z tym co mogę zrobić, staram się przygotować juz teraz. Przyjęcie ma być w sielsko – wsiowym stylu…ruskie pierogi, chłodnik, własne chlebki, smalczyk,ziemniaczki z dipem czosnkowym,  e tam …pochwalę się już po…chociaż przyznam szczerze ,że patrząc na pogodę za oknem, zaczynam mieć pewne wątpliwości, bo co innego chlebek ze smalczykiem w ogrodzie, ale jak zaserwuję to na “salonach”- bo okaże się, że deszcz lunie…to chyba będzie z deka dziwnie:) Trzymajcie kciuki, żeby słoneczko świeciło, bo inaczej zmrożę biedaków chłodnikiem do reszty:(
No trudno- kto nie ryzykuje , ten nie ma:)))


Poniżej parę fotek z naszego jabłkobrania:) Co raz bardziej mi się to podoba, bo dzieci z chęcią wiadra zaczęły dźwigać i owoce zrywać, odkąd matka zdjęcia robi:)))

 IMG_1873-1IMG_1867-1
 IMG_1854-2IMG_1963-1
IMG_1826-1 IMG_1939-1
IMG_1988-1IMG_1900-1
 IMG_1951-1IMG_1926-1

Pozdrawiam Was cieplutko i do usłyszenia po niedzieli, mam nadzieję, że wtedy uda mi się nadrobić wszystkie zaległości i zacząć powoli odpowiadać na maile, nie wiem nawet czy śmiać się,cieszyć czy płakać, bo jest ich przeszło 720 :))) Tak więc bardzo proszę o uzbrojenie się w cierpliwość:))), ale najważniejsze ,że skrzynka działa:)))

41 komentarzy:

  1. Piękne jabłkowanie :) i udanego przyjęcia pod chmurką życzę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj sie staruszko!!! Na pewno bedzie dobra pogoda!!! Pa-Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie ładnie, chyba zapowiadaja pełnię lata na weekend, a kciuki jesli maja pomóc, oczywiście trzymać będę :)
    Piękne,ciepłe fotki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda ma być ładna. Bez opadów i ciepło :-)
    A Nurka kolor włosów zmieniła??

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotografie, klimatyczne!
    pozdrawiam i życzę dobrej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!
    Trzymam kciuki za pogodę na Twoje ogrodowe przyjęcie!
    Piękne zdjęcia z jabłkobrania.
    Serdecznie pozdrawiam, życzę miłego weekendu i niezapomnianej imprezy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe, dorodne jabłka i... sesyjka. :) Pozdrawiam cieplutko i życzę wesołej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał faktycznie aż za duzo tych meili!!!!
    Zycze udanego przyjecia i spokoju ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię te jabłkowe klimaty i smaki.. bardzo ciepłe te zdjęcia, ładne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sesja :-)
    Ładny kolor włosów ma Nurka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanej imprezki życze!
    Faaaajna ta Twoja dziewczynka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanej imprezy życzę. Pięknie Nurce w tych kolorkach i klimatach jabłkowych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja musze zrobić przyjęcie memu dziecku z okazji 40 lecia i robimy to w sobotę, jestem przygotowana i na dwór i dom bo jak będzie wiało to lepiej w domu aby nikt sie nie przeziębił. Życze udanej imprezki
    całusy
    www.okiemjadwigi.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Za pogodę w sobotę trzymam mocno kciuki.... za jutrzejszą wizytę w szpitalu trzymam jeszcze mocniej. Dominika świetnie wygląda z tym nowym kolorem :) A smalcem na salonach się nie przejmuj....jak komuś nie będzie pasowało to nie będzie jadł .... zostanie więcej dla innych ;))) Pozdrowionka i udanej imprezki. Gaba B.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rumiane jabłuszka. Urocze zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Buziaki - i będę trzymała kciuki za pogodę. Nurce ślicznie w takich włosach. Jak rusałka wygląda:) Super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę ładnej pogodny, udanego przyjęcia i wielu lat życia w zdrowiu. Jabłka uwielbiam chrupać, przerabiać i w ogóle są piekne na Twoich zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz bardziej sielsko u Ciebie, jabłkobranie wręcz modelowe!!!!!
    Życzę udanej imprezy i pięknej pogody :))

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne jabłka:) uwielbiam jesień! to najbogatsza w smaki, kolory i zapachy pora roku:) pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za udane przyjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. będzie ładnie, na pewno :) udanej imprezki!
    a prezenta dostałas cudnego :))

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjęcia z jabłuszkami cudne:)
    nie szalej tak w kuchni!zdrowia i sił życzę:)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. pogoda będzie cudna w wekend - nie może być inaczej bo na koncert się wybieram :) aaa do smalczyku (ależ mi smaka narobiłaś) obowiązkowo ogórki małosolne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sesja bardzo profesjonalna - ślicznie. Teraz nabrałam ochoty na jabłka
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. Super udanego przyjęcia w plenerze życzę. Panna Nurka z tymi jabłkami i kolorem na głowie zwiastuje nam piękną złotą jesień. Oby taka zawitała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wlasnie sluchalam rognozy ogody i ma byc ok wiec smalec i cala reszta beda w sam raz;)Oj marzy mi sie takie jablkobranie, ale ja dopiero teraz na jesieni bede sadzic drzewka owocowe , wiec jeszcze sobie poczekam na takie efekty. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też liczę na pogodę w ten weekend:) widzę, że u Ciebie zrobiło się jesiennie, podobnie jak u mnie!

    pozdrawiam serdecznie i życzę udanych urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  27. Łoooo, to ja Ci życzę, kochana Elizko co najmniej następnych 40 lat - w zdrowiu i radości!!!
    Przepraszam, że tak późno, ale nie mogę tak często wchodzić na Twojego bloga, jakbym chciała - mam limit transferu i łącze komórkowe, pewnie wiesz, co to oznacza... Twoje zdjęcia są przepiękne, pełne poezji, radości życia i kolorów, ale nie mogę zbyt często... :(
    Jednakowoż uwielbiam!!! :))))
    Siwych włosów też kilka ma, aler pamiętaj - MOGĘ DO CIEBIE MÓWIĆ: SMARKATA!!! ;))))
    Bo jestem strasza o dobrych parę lat!!! 8-)))
    I z wysokości doświadczeń mojego sędziwego wieku mówię: rację masz, że życie jest piękne i niechaj nikt o tym nie zapomina!!!
    Pozdrawiam, jak zawsze, bardzo serdecznie, a i ściskam mocno dodatkowo i urodzinowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewuszka śliczna jak jabłuszko:D Cudne sielskie zdjęcia. Droga Elisse życzę Ci zawsze takiej energii i radości, którą czarująco tryskasz i rozsiewasz wokół. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudne fotki.
    I jakoś tak " BABIE LATO " mi
    przyszło na myśl.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ te jabłka pachną! Twoje zdjęcia są dla mnie niedościgłym ideałem. I tak tu u ciebie człowiek dobrze się czuje. I miło, i swojsko, i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanej imprezy. A jabłkobranie pięknie zaprezentowane.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę Wam ładnej pogody i udanej zabawy .
    Piękne zdjęcia ,jak zwykle i bardzo podoba mi się kolor włosów modelki .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy ja dobrze powyższą liczbę przeczytałam....!!!
    Mam nadzieje ,że zdasz relacje z (zapewne) udanej imprezy. Smaka mi na ten smalec domowy narobiłas , bo ja ostatnio jakieś ciagoty mam na takie specyfiki.

    Nurce bardzo pasuje nowy kolor włosów. Buziaki dla Was wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj :)
    Udanych urodzin Ci życzę i nie przeszkadzam. Pozdrawiam i zapraszam - u mnie pojawił się nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham jabłka , to dla mnie owoc nr !. Cudna ta sesja z jabłkobrania, no wspaniała! Wspaniale też zapowiada się przyjęcie, trzymam kciuki za pogodę. I wszystkiego dobrego życzę! Pozdrawiam Cię bardzo baardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham jabłka , to dla mnie owoc nr !. Cudna ta sesja z jabłkobrania, no wspaniała! Wspaniale też zapowiada się przyjęcie, trzymam kciuki za pogodę. I wszystkiego dobrego życzę! Pozdrawiam Cię bardzo baardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Wpisuję "hurtowy" komentarz, czas nie pozwala mi robić tego częściej :(
    Cudne zdjęcia robisz! Pięknie piszesz i zawsze dobrze mi u Ciebie.
    Pozdrawiam Elizka, zdrowia i szczęścia życzę kochana!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna sesja!
    Przyjmij ode mnie spóźnione, ale szczere życzenia wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam i ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Utkane z marzeń , Blogger