sobota, 10 kwietnia 2010

...

15 komentarzy:

Ольга pisze...

Соболезную всей Польше.

Panti pisze...

Szczere kondolencje dla rodzin pogrążonych w żałobie i całego narodu polskiego. Mamy żal z wami.

Luiza pisze...

My deepest condolences to the familys and friends of all those important people included to this horrible tragedy.
I have no words that could describe how I feel =(.

Carte Blanche pisze...

My prayers go to all of you! Poland lost a good man and so many others!

elfik pisze...

.............

Joanna pisze...

........

Anonimowy pisze...

brak słów...

Anonimowy pisze...

... Neli

Anonimowy pisze...

ból,którego nie sposób wypowiedzieć słowami....:(
Megi

Anonimowy pisze...

Brak słów ... zamilknę ... Red Poziomka

Anonimowy pisze...

co zrobić,kiedy nieznośny ból rozsadza serce,kiedy dusza jest niczym pulsująca rana?
Jest taki ból o którym nie sposób mówić.....
Ada

Anonimowy pisze...

"...przeleciał ptak przepływa obłok

upada liść kiełkuje ślaz

i cisza jest na wysokościach

i dymi mgłą katyński las...".

Hanna pisze...

W obliczu tej tragedii,jestem dumna ze swojego patriotyzmu! to był zawsze mój Prezydent wybrany przez moją rodzinę!

Hanna pisze...

W obliczu tej tragedii,jestem dumna ze swojego patriotyzmu! to był zawsze mój Prezydent wybrany przez moją rodzinę!

Anonimowy pisze...

mój także. Chylę czoła przed nim i Panią Prezydentową....